02 april 2007

Cyklar med putande mage

Jag har varit på spinning i kväll. Och det är väl märkligt: trots mina magproblem har jag inga problem att cykla häcken av mig under 55 minuter.

Under dagen har min mage blivit något bättre än i morse, det vill säga, jag hade inte lika ont längre. Men när jag begav mig till gymmet började det verka rejält. Så jag funderade på att vända och gå hem i stället. Fast jag vet ju att det har fungerat att gå tidigare, så jag fortsatte. Under passet kände jag nästan ingenting. Det var först mot slutet det började göra lite ont. Och efteråt fick jag rejält med gaser i magen.

Men, som sagt, det gick bra. Och nu har jag "normalt" ont i magen. Fast det värsta är egentligen att magen är så jävla uppsvälld. Jag ser ut som ett biafrabarn, eller nåt!

Etiketter: ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida