17 mars 2007

Should I stay or should I go

Jag har sett Farväl Falkenberg i dag, för första gången. I början kändes den mest pretentiös och jag funderade faktiskt allvarligt på att stänga av och inte se klart. Men jag framhärdade. Och den blev ju bättre ju längre det gick. Jag tycker fortfarande att filmtekniken kändes pretentiös, så "perfekt". Men jag gillade innehållet. Och huvudpersonens tankar. Även om jag inte alltid förstod allt (ljudet var inte det bästa, dessutom var jag trött som få). Och tankarna gick naturligtvis till min lilla hemstad och mina känslor kring den, och funderingarna jag hade kring att bo kvar eller inte.

Och så var det ju två nakna killar med också...

Rekommenderas? Ja, antagligen...

Etiketter: ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida