26 februari 2007

Vårens färg?

I lördags berättade Tennis att han funderade på att ha gula jeans på sig när vi skulle ut på kvällen. Det blev inte så, av någon anledning. Hur som helst var jag lite elak mot honom och nästan hånfull: "gula jeans kan man väl inte ha!"?

Men sen dess har min hjärna arbetat. Jag älskar ju gult och jag har nu kommit på mig själv med att springa runt och kolla på gula jeans. Och kanske, kanske kommer Aronson att köpa ett par.

Men skyll på Tennis.

Och förlåt mig, min vän...

Etiketter: ,

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Ja, gult är ju verkligen..... påskens färg!. Våga handla på JC nu så blir det bra.

mån feb. 26, 06:27:00 em  
Blogger Kim da Costa sa...

Jag har ett par gula + ett par lila jeans. Kommer förmodligen inte i dem längre men de finns.
Även ett par lackbyxor finns i gömmorna men dem talar vi tyst om.

mån feb. 26, 09:54:00 em  
Blogger Aronson sa...

Tennis: Ha ha, som många kända designers säger...

Kim: lackbyxor? Vad coolt.

mån feb. 26, 10:54:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida