25 februari 2007

Mycket sov

Men oj vad jag har sovit nu. Jag kan svära på att det var fem kvart i timmen. Fast första timmen gick åt att försöka somna, för trots min enorma trötthet gick inte det. I stället bankade hjärtat på som en symaskin. Jag antar att det var för att jag var dum nog att gå och köpa en påse godis samt Pepsi Light för att ha när jag kolllade reprisen av Melodifestivalen*. En sockerchock, typ.

Men sen somnade jag. Och vaknade precis. Och har nu tydligen en dejt för kvällen...

=D


*Tack vare diverse pratande under gårdagens sändning kunde jag då inte höra allt som sades...

Etiketter:

4 kommentarer:

Blogger annen sa...

Åhå! En dejt minsann! Lycka till :D Det låter väldigt spännande! Jag har aldrig varit på dejt :(

sön feb. 25, 05:29:00 em  
Blogger Aronson sa...

Men hur kan man ha pojkvän utan att ha dejtat?

sön feb. 25, 05:55:00 em  
Blogger annen sa...

Alltså ingen "traditionell" dejt, med middag och grejer ;) Som de ska framställas som i amerikanska filmer. Vi träffades utanför mataffären Spar och gick sen hem till en gemensam kompis med en påse godis för att muntra upp henne och få henne att sluta anklaga oss för sina misslyckade självmordsförsök. Och på den vägen är det ;) Sen när vi träffades på egen hand hemma hos mig så satt vi i trapphuset och småpratade/viskade halva natten och matade varandra med plättar :D Åh! Vi var så söta och unga, ah den kärleken :)

sön feb. 25, 10:11:00 em  
Blogger Aronson sa...

Ha ha, Annen. Vad gulligt!

sön feb. 25, 10:27:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida