25 februari 2007

Mello och sockersöta pojkar

"En skräll och en favorit" skriver både DN och SVD. Och det måste jag väl nästan skriva under på. För inte hade jag väntat mig att Sarah Dawn Finer skulle gå vidare, även om jag gillade låten väldigt mycket. Däremot är jag glad att Andreas Johnson gjorde det. Och Magnus Uggla och Sandra Nielsen gick till Andra chansen. Men vem farao hade kunnat ana att After Dark skulle hamna utanför? Det var en kul låt och ett fantastiskt framträdande. Skandal?

I övrigt har jag haft en otroligt rolig kväll. Det var jäkligt trevligt hemma hos Kimman. Och på Lino var det kul! Och jag träffade en kille som jag förhoppningsvis kommer att träffa i morgon igen. För jag gick hem ensam. Däremot bytte vi nummer, och har redan pratat om en träff i morgon. Han är så söt. Som en riktigt liten semla...

Etiketter: , , , , , , ,

1 kommentarer:

Blogger Kim da Costa sa...

Mmm! Vem är han?

sön feb. 25, 11:11:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida