24 februari 2007

Faller en så faller alla...

När Katarina Hultling i Sportnytt i går berättade att SVT skulle visa skiathlon i dag klockan 6 på morgonen blev jag jäkligt sugan på att gå upp och titta. Men jag besinnade mig: inte farao kunde jag gå upp så tidigt för att kolla på skid-VM. Men tror ni inte jag vaknade i alla fall: klockan 05.46 öppnade Aronson korpgluggarna och kände ingen behov av att sova längre.

Så jag fick se loppet ändå, fick se hur i tur och ordning Anders Södergren, Mathias Fredriksson och Johan Olsson FÖLL. Jäkla skit alltså.

Men lite kul var det ändå att kolla. Mördarbacken där många föll var riktigt rolig. Men roligast hade jag åt Gunde Svan, som bara var med i drygt två sekunder och som bevisade att jag var alldeles för trött för att vara vaken. Jag skrattade mig helt hysterisk åt honom. I säkert en halvtimme...

Etiketter: , , , , , , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida