24 februari 2007

Scora utan kalsonger?

Jag har ett par "turkalsonger" som jag oftast har på mig när jag ska ut. De är svarta och väldigt sköna. Och av någon anledning har jag fått för mig att de bringar tur. Varför vet jag inte, för ibland har jag kul när jag har dem på mig, ibland inte. I kväll har jag medvetet valt att inte ha dem - så får vi se hur det går.

Det här blir nämligen, troligen, mitt sista blogginlägg för i dag. Jag har precis duschat och rakat mig, ska nu klä mig och ska sen käka lite. Sedan åker jag till Kimman-vännen och tittar på Melodifestivalen. Och sen är det tänkt att det blir Lino.

Sämre kväll kan man ju ha. Med eller utan turkalsonger...

Etiketter: , ,

2 kommentarer:

Blogger Kim da Costa sa...

Jag har inga turisar. Däremot finkalsipper. Dem har jag inte på mig ikväll.

lör feb. 24, 05:49:00 em  
Blogger Oswald sa...

Oh my god.
Yur att jag tackade nej till Kimman...
...man vet aldrig vad som kunde hänt när Aronson har turkallingarna på sig.
=P

Hoppas ni får en najs kväll

lör feb. 24, 07:42:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida