30 januari 2007

En grebba från de småländska skogarna

Nu har jag sett Lena Philipsson deluxe från TV4 i lördags. Och fy farao vad jag gillar henne alltså. Hon är snygg, rolig, intelligent, sjunger bra och och några riktiga örhängen att lyssna på. Och visst, hon har gjort en del mindre bra också, men vem bryr sig? Det mesta är ju bara såå bra... =)

Och så är hon ju från Småland... Ha ha.

Och smart av TV4 att låta Calle Norlén göra intervjun. Jag har något slags hatkärlek till honom, men här passade han väldigt bra: en promotande intervju med subjektiv touch. Och ändå underhållande och osmörig (kan man säga så?).

Vilken av hennes låtar som är bäst? Inte en aning, men här är ett axplock av hennes bästa: Kärleken är evig, Dansa i neon, Jag känner, The Escape och Det gör ont.

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Månsken i augusti då? Den är väl för vacker.

tis jan. 30, 04:21:00 em  
Blogger Aronson sa...

Den är jättebra, Tennis. Men inte bland de bästa.

Men jag glömde ju I believe!

tis jan. 30, 05:48:00 em  
Anonymous Anonym sa...

och standing in the rain, helt underbar OCH amadeeus och jag känner och.........,,

tis jan. 30, 07:03:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Om igen, Standing in my rain och Jag känner.

ons jan. 31, 07:35:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida