30 januari 2007

Semester mitt i veckan

Jag är så glad att jag tog semester i dag också. För även om jag vaknade tidigt i morse, är det skönt att bara få slappa. Jag har varit och tränat och åt sedan lunch i Västermalmsgallerian. Och nu ska jag kolla på de program jag spelade in i helgen: Vita Huset, Lena Ph, Life On Mars och Cityakuten. En trevlig eftermiddag med andra ord...

För övrigt har Absoluteley No Decorum och Relax, Take It Easy gått varma i datorn sedan jag kom hem i natt. De är så bra! Grrr...

Och Mika verkar gå från klarhet till klarhet. Senast hörde jag Germund Stenhag på P3 sälla sig till oss som hyllar honom. Och han kunde redan nu lova att Grace Kelly skulle höras minst lika mycket från P3 som Relax, Take It Easy hittills gjort...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida