21 november 2006

Kalsongkungen

Jag har av någon anledning blivit en riktig sugare för kalsonger. Förr köpte jag nästan aldrig kalsonger, nu köper jag i stället jätteofta. Verkligen alldeles för ofta. Jag har snart kalsonger så jag kan tapetsera mina vägger. Jag vet, inte snyggt alls. Men kanske sexigt i någons ögon...

Jag har dock lyckats reducera mina inköp till enbart (nåja) reavaror. Rea betyder för mig således ett frossande i kalsonger. Röda, gula, vita, svarta eller blommiga spelar ingen roll. Bara jag får gå och känna och fundera, tänka och tycka. Och så blir det köp. Problemet med rea är ju annars att man väldigt sällan är ensam om att vilja handla just då. Så man får trängas, både med kreti och med pleti.

I dag var det dags igen. Åhléns ger oss med Åhléns-kort 25 procents rabatt på Björn Borgkalsonger i dagarna tre. Så jag var där på lunchen i dag. Och med en järnvilja och mycket disciplin lyckdes jag hålla ner antalet; det blev bara tre par. Men de kan alldeles säkert komma till användning...

Och med detta sagt kan man alldeles säkert lätt få för sig att jag är expert. Kalsongexpert. Men nej, så är det nog inte. Tidigare var jag nämligen väldigt enformig och köpte BARA Björn Borg. Jag har dock börjat vidga mina vyer och testa andra varianter. Så jag börjar lära mig.

Men fortfarande gillar jag Björn Borg mest. Även om de ibland kan kännas lite tråkiga. Men det är kanske för att jag köpt dem så mycket. Och så gillar jag kalsonger med ben. Så kallade briefs går fetbort!

Mina roligaste kalsonger är nog annars ett par Frank Dandy med strass och band att knyta i "midjan". Mina tråkigaste är ett par Puma som har noll form.

10 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Gud så tufft med strass och band!!! Very moi. Men dom var det väl länge sedan som du köpte?

tis nov. 21, 03:39:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Briefs är bekvämast och by far sexigast!

tis nov. 21, 05:00:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Åhhhh, äntligen någon som förstår mig! Jag är likadan fast med trosor. Försökte mig på kalsonger en gång för det finns så grymt snygga, men det var varken bekvämt eller snyggt så jag fick lägga ner. Jag är inte så förtjust i Björn Borg, men det räcker att nån nämner Frank Dandy så sitter jag där med tindrande ögon. Dom är så dyra att dom definitivt inte passar in i min studentbudget men..undantag görs ibland :D

tis nov. 21, 07:25:00 em  
Blogger Aronson sa...

Hmm, Tennis. HELA kalsongen är ju inte av strass. Och nej, de är nog bara typ ett år gamla. Knappt.

Nej, Kim. De är obekväma. Men kan vara jäkligt sexiga...

tis nov. 21, 07:26:00 em  
Blogger Aronson sa...

Du och jag, Anna...

=)

tis nov. 21, 07:26:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Men haha.. inte ens jag skulle kunna ha någonting i BARA strass.. det känns nästan lite smaklöst

tis nov. 21, 09:14:00 em  
Anonymous Anonym sa...

FJOLLOR

lör dec. 09, 04:27:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Har du sett sidan uppercut? Det är min favorit och de har allt man kan tänka sig. Adressen är http://www.uppercut.se/

mån juni 25, 12:56:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Tack, anonym. Fast nu kommer jag väl att köpa ihjäl mig...

:-/

mån juni 25, 08:20:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Vad tror ni om Kalsongkungen då? Intressant koncept.

mån aug. 11, 01:45:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida