29 augusti 2006

Risk för upprepning

Ett problem med att ha bloggat ett tag, framför allt när man bloggar så pass ofta som jag gör, är att man riskerar att upprepa sig.

Jag skrev ett inlägg i förmiddags som handlade om att en kille jag skrivit till på Qruiser, det var ett ganska långt och "seriöst" brev, som även innehöll en komplimang, inte ens bevärdigade det med ett svar. Och hur jag inte kan förstå sånt.

Men så kom jag på att jag ju skrivit ett sådant inlägg tidigare (här). Och det var ju dumt att skriva ett till. Även om situationen var något annorlunda i det fallet (där svarade killen åtminstone, även om det var goddag yxskft-svar). Det gjorde han inte här. Nåja, inte än i alla fall. Han kanske är en sån som måste fundera över sitt svar. Fast jag undrar hur länge då, i så fall...

2 kommentarer:

Blogger Kim da Costa sa...

Det är då man blir som jag - vågar inte skriva till någon.

tis aug. 29, 10:18:00 em  
Blogger Aronson sa...

Ja, jag börjar också luta ditåt. Men det är ju så tråkigt. Då träffar man ju aldrig någon...

tis aug. 29, 10:58:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida