15 juli 2006

Humöret sjönk som en sten

Fan vad dåligt humör jag blev på helt plötsligt. Jag skrev till en kille på Qruiser, helt oskyldigt och med inga som helst baktankar. Och jag fick bara ett sånt icke-svar. Och det är ju inte direkt första gången det händer.

Det är helt okej om folk inte vill ha kontakt med mig - säkert av olika anledningar. Men kan man inte svara på ett snyggt, och artigt, sätt?! Måste man säga nej genom att svara goddag, yxskaft, typ. Är folk verkligen så fega? Kan de inte bara svara tack, men nej tack?!

Suck. Jag får snabbt skaka av mig den dåliga smaken jag fick i munnen...

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Vilket pucko som inte ville prata med dig!! Du är ju supertrevlig. Jag kan klå upp honom om du vill!

lör juli 15, 10:22:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Det är just därför jag nästan aldrig skriver till någon. De få gånger jag gjort det har det lett till a long term relationship..

lör juli 15, 10:22:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Men men...jag har fått lära mig att killar är svin

lör juli 15, 10:24:00 em  
Blogger Aronson sa...

Honken: ja, gör det! =)

Kimman: den turen verkar jag aldrig ha...

Mr: det är vi... eeeh, de, menar jag... ;-)

lör juli 15, 11:04:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida