15 juli 2006

Frukt är godis

I juni åt jag mina första jordgubbar för i år. Fantastiskt gott! Som vanligt.

Tidigare i veckan åt jag mina första nektariner för året. Och kom på att en god nektarin antagligen är bland det absolut godaste man kan äta. Nektariner fanns inte när jag var liten. Undrar vad för slags genmanipulation som orsakat dem...

Och i dag har jag ätit mina första körsbär. Också fantastiskt gott. Man bara plockar och plockar. Och äter och äter.

Hmm. Jag förstår egentligen inte varför jag så ofta är så sugen på smågodis...

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Jag har bara ätit jordgubbar en gång i år. Skandal!

lör juli 15, 10:20:00 em  
Blogger vandrarvild sa...

krombrist orsakar godissug, köp tabletter. :)

tis juli 18, 08:55:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida