27 augusti 2006

Självömkande jag

Nej, jag blir inte bara kåt när jag är förkyld. Jag blir självömkande också. Inte nog med att förkylningen i sig är jävligt jobbig, och kommer att leda till döden. Minst. Det är ju också så att jag är den mest ensamma person i hela världen. Ingen tycker om mig, ingen vill ha mig, ingen kommer med godis, glass, saft eller tidning. Ingen klappar min kind och säger att han tycker om mig och att jag kommer att bli frisk. Ingen bäddar åt mig. Eller springer ärenden.

Och ingen vill prata med mig på QX. Ingen ringer till mig och säger hej. Ingen...

Hmm, ni hör ju själva.

Suck. Stackars mig.

:-/

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Jag tycker synd om dig! Krya på dig! :-)

mån aug. 28, 09:24:00 fm  
Blogger Rexxie sa...

Om jag bodde i Stockholm så skulle jag komma över med lite godis och springa ärenden!

Kram och krya på dig!

mån aug. 28, 09:25:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Tack, båda två.

mån aug. 28, 09:39:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida