26 augusti 2006

Den heter duga

6 kommentarer:

Blogger Oswald sa...

Fast SÅ dålig är den väl ändå inte?
Okej att rappandet suger - men när MrC körde den på dansgolvet förra veckan så stuffade åtminstone jag.
Tycker de där "Shake your rudebox!" utropen är lite charmiga.
Men det är ju jag.

lör aug. 26, 04:47:00 em  
Blogger Aronson sa...

Jag har inte hört den... :-/

lör aug. 26, 05:00:00 em  
Blogger Oswald sa...

Aha. Äntligen en fördel med att börja jobba igen kanske? ;)
Den har varit på "P3s mest spelade" ett tag, så om man sitter med radion på hela dagen (som jag) så är den svår att undvika.

Finns säkert med video på YouTube om du letar!

Och jag lovar. Första gången du hör den så fattar du förmodligen nada också...men den liksom äter sig in.

Men det ska sägas att jag inte är någon gigantisk Robbie-fan så jag är väl inte så besviken som de 'riktiga' fansen verkar vara.

Har hört ett rykte om att han ville släppa hela den här skivan i ett annat namn först... Inget bra tecken kanske.

lör aug. 26, 05:12:00 em  
Blogger Aronson sa...

Men hallå, den hade jag ju hört. Och den är ju bra, ju. Jäkla Aftonblad.

Och jo, jag är nog, ett litet, Robbie-fan...

lör aug. 26, 05:38:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Robbie Williams Rudebox på YouTube

lör aug. 26, 06:27:00 em  
Blogger Aronson sa...

Ja, Jonaz. Det var där jag hittade den...

lör aug. 26, 06:47:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida