25 augusti 2006

Dagens äckligaste

Jag har varit på Ikea i dag. Jo, jag vet, det har blivit lite mycket av den varan på senaste tiden. Men så blev det i alla fall. Men det var inte så roligt i dag. Jag kände mig inte alls upplagd.

Så jag gick runt och tittade lite, och hittade eventuellt, äntligen, ett tyg till nya gardiner. Och så åt jag lunch där; köttbullar och potatis. Det har jag inte gjort sedan jag var liten. Det var gott. =)

När jag stod och väntade på (gratis)bussen för att ta mig dit stod en gammal man i kön. Ni vet: gamla, omoderna kläder. Byxorna går upp till armhålorna. Glasögon från 70-talet. Och det var just om glasögonen det här ska handla. Gubben upptäckte tydligen att de var smutsiga. Så han tog av sig dem, och slickade på dem. Sedan torkade han av dem och satte på sig dem igen.

Eewww.

3 kommentarer:

Blogger Unknown sa...

Jag brukar alltid hångla rent glasögonen. Inget konstigt med det. :)

fre aug. 25, 07:16:00 em  
Blogger Aronson sa...

Ha ha. Om jag hånglar med glasögonen på blir de skitigare än skitiga.

...fast det kanske ångar mer när jag är igång...

;-)

fre aug. 25, 07:41:00 em  
Anonymous Anonym sa...

*kräks nästan* Fan vad äckligt tyckte jag... :-/

lör aug. 26, 04:23:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida