24 augusti 2006

Fler filmer

Två nya filmer har det blivit i dag. Och jag valde helt efter ett par av mina favoritskådespelare.

Romance & Cigarettes Susan Sarandon är en fantastisk skådespelare. Men inte i denna film. Detta är nämligen en otroligt dålig film. Jag somnade. Och sedan stängde jag av. Skittråkig! Och Sarandon var tyvärr inte bra alls. Se inte filmen!

Mrs Henderson presenterar En ytlig bagatell kan tyckas. Visst, men med en stark djup underton. Jag fällde några tårar i slutet mot filmen. Och Judi Dench är en av mina favvisar. Och hon är bra i den här filmen också. Men rollen är inte hennes. Det ska vara en mer excentrisk person. Men ändå: se den!

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Åhh, Sarandon är min favvo! Bäst att inte se den här filmen då... :-)

tors aug. 24, 09:15:00 em  
Blogger Aronson sa...

Nej, gör inte det, honken...

=/

tors aug. 24, 09:20:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida