23 augusti 2006

Eftertrött

Jag har sovit mycket både i natt och i går natt. Minst 8,5 timmar per natt. Och tro mig, det är mycket när det gäller Aronson. Jag antar att det till stor del handlar om att jag är trött, ordentligt trött, efter Londonresan.

Men tyvärr är det nog så att jag har en förkylning i kroppen också. Det har kliat lite i både näsan och halsen de senaste dagarna. Jag vill inte!

Men nu ska jag försöka orka hoppa in i duschen, raka mig, tvätta mig och känna livsandarna vakna till liv...

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Skickar krya-på-dig-kramar tillbaka! :-)

ons aug. 23, 09:59:00 fm  
Blogger Herr Planström sa...

Nej, är det halsfluss? Jobbigt!

ons aug. 23, 12:38:00 em  
Blogger Aronson sa...

Ha ha, herr P. Tala om att tolka allt till det värsta...

;-)

ons aug. 23, 01:48:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida