22 augusti 2006

En film om fotboll

Jag har varit på bio i dag och sett Offside. Offside är en fotbollsfilm som handlar om ett litet lag i division 6. Men det är också, förstås, en film om relationer, främst till alkoholister och fotbollsänkor/barn.

Och filmen suger. Fett.

Jag gillar storyn som sådan, men det är ett dåligt och ogenomtänkt manus. Regin är urdålig och skådespelarna kan mycket bättre än så här.

Jag rekommenderar den således inte alls. De pengarna kan man ha betydligt roligare för.

Den enda behållningen var den söte pojke som satt bredvid mig och som både före och efter filmen tittade en del på mig (vi möttes på toaletten både före och efter), men som under hela filmen var väldigt noga med att ingen av hans kroppsdelar fick röra någon av mina...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida