26 augusti 2006

Inställd utgång

Fan också. Jag skulle egentligen gått ut och äta med en gammal kompis i kväll. Vi har inte setts på ett halvår, och senast vi sågs var vi väl inte de bästa av vänner. Men det är glömt nu, och vi skulle som sagt ses i kväll.

Men så är det ju det här med mina jävla förkylningar. Jag blir förkyld ovanligt ofta. Jag förstår inte vad det är, jag äter ganska bra, motionerar ofta och regelbundet, dricker mycket vatten och sover ganska bra. Ändå...

Nåja, jag och kompisen får väl ses en annan kväll. Men synd är det, för jag var jäkligt sugen på att gå ut...

:-/

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Jag blir aldrig förkyld och jag äter skitdåligt, dricker inget vatten bara kaffe och cola, motionerar regelbundet aldrig!! och sover för lite och preiodvis ganska dåligt

Anamma min livsstil så ska du se att du kan gå ut både var och varannan kväll :)

lör aug. 26, 06:57:00 em  
Blogger Aronson sa...

Ha ha. Å andra sidan kommer jag att se ut som en ballong. Eller flodhäst.

Hmm. Svårt val...

Not.

lör aug. 26, 07:02:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Mående handlar inte bara om det yttre och det vi gör med vår kropp, det handlar också om det inre och vår själ. Är inte insidan i balans så kan man bli sjuk även om man är världens sundaste.

lör aug. 26, 09:36:00 em  
Anonymous Anonym sa...

med tanke på min livsstil då så måste min insida må så in i helvetes tokbra :)

Jag har en glad själ

lör aug. 26, 10:51:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida