28 augusti 2006

Flirt i affären

I den livsmedelsaffär där jag brukar handla jobbar en jättesöt kille. Han är bög, det vet jag eftersom jag varit inne på hans sida på Qruiser någon gång. Det är ett tag sedan nu, och tyvärr minns jag inte hans nick, men då hade han pojkvän. Jag har även sett honom på Patricia en gång. Han har varit inne på min qruiser-sida, men jag vet inte om han kände igen mig.

När jag handlat har han egentligen aldrig ägnat mig så mycket som en blick. Jag har tagit det för att han är professionell och ägnat all sin energi åt jobbet. I lördags när jag var där verkade det dock som han spanade in mig. Jag är i varje fall säker på att han tittade på mig (och såg mig). Tyvärr var jag ju inte helt frisk då, så jag reagerade lite långsamt, och jag hann aldrig fundera över det.

Men jag ser fram emot nästa gång jag ska gå och handla...

=)

1 kommentarer:

Blogger Rexxie sa...

Men gå och handla! Du behöver säkert lite pappersnäsdukar eller nåt...

mån aug. 28, 04:32:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida