18 augusti 2006

Morgonen innan London

Jag är otroligt trött i dag. Men jag får väl skylla mig själv: går man och lägger sig sent och måste gå upp tidigt, så blir det lätt så. Och ändå vaknade jag tidigare än jag behövde...

Och ingen frukost hade jag. Det är okej, tänkte jag. Jag går över till fiket mitt emot. De har jättegoda mackor och öppnar 7. Icke då. De öppnar helt plötsligt 8. Så jag fick ta vad mitt lilla hushåll kunde erbjuda: knäckebröd med honung. Och nej, det var inte så gott.

Nu har jag dock packat klart och väntar i princip bara på att tiden ska gå. För snart reser jag. Till London.

Gårdagen sitter för övrigt i till viss del. Men jag känner mig betydligt gladare i dag.

=)

5 kommentarer:

Blogger Fredrik sa...

Honung och knäckebröd? Hmmmmm...

Har du övat nu tillräckligt för att inte upprepa förra Londonresans misstag? ;-)

fre aug. 18, 08:10:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Åh, ha det nu så himla bra! Och för övrigt så undrar jag samma sak som I-landsproblem... ;-)

fre aug. 18, 08:57:00 fm  
Blogger Rexxie sa...

Honungsmackor som är så gott! (gissa varför jag var uppe på 110 kg och vände :-)

Ha det nu så bra i London!

fre aug. 18, 09:05:00 fm  
Blogger Oswald sa...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

fre aug. 18, 09:06:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Övat och övat. Man är väl en naturbegåvning. Hrmmm...

Och misstag och misstag. Det är ju en ganska rolig anekdot så här efteråt. Trots att han [tydligen] inte vill veta av mig mer. Fast det hade nog inget med "incidenten" att göra...

;-)

fre aug. 18, 09:43:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida