16 augusti 2006

Fallen ängel

Har ni märkt att jag inte sagt ett ord om varken Patrik Sjöberg, Sven Nylander eller någon annan i "knarkskandalen"? Det beror helt enkelt på att jag inte vetat vad jag skulle säga. Jag har nämligen varit tämligen besviken. Inte på Patrik Sjöberg. Honom har jag inga förväntningar på. Jag har aldrig gillat honom, även om jag naturligtvis gladde mig åt hans framgångar (som var färre än jag menar att de borde varit).

Sven Nylander däremot, Mr 4. Han har alltid varit en förebild. Han var duktig och kämpade alltid väl och hade sunda åsikter i dopningfrågan (jag litade på honom när han sa att ha inte använde några dopningsmedel). Dessutom var han jävligt snygg...

Men det här drar ett stort täcke över honom. God natt, Sven. Lycka till med att återskapa det förtroende jag haft för dig...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida