15 augusti 2006

Problematisk Londonresa

Jag pratade som hastigast med en kompis som varit i London över helgen. Hon skulle egentligen rest på torsdagen och kommit hem i går. I stället reste hon i lördags och kommer hem i kväll. Vi hann tyvärr inte prata så länge, och jag behöver få mer information, men som jag förstod henne är det mycket inställda flygningar, och många, många kontroller vid incheckningen. Så det gäller att kolla noga om planet går innan man ska resa. Nu har hon rest med British Airways, och jag ska resa med SAS. Fast jag antar att det är samma problem där.

Shit, jag börjar nästan ångra min resa till London i helgen. Men bara nästan...

6 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Det verkar som BA har fler inställda flyg än SAS, iallafall enligt arlanda.se, iallafall enligt trafikinformationen för idag.

tis aug. 15, 06:53:00 em  
Blogger Aronson sa...

Ha ha. Ibland är det skönt att ha dig som vän, honken. Du kan ju såna här saker...

Jag kanske anlitar dig när fredagen närmar sig...

=)

tis aug. 15, 07:08:00 em  
Anonymous Anonym sa...

haha, det får du gärna göra! :-)

tis aug. 15, 07:23:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Det har säkert lugnat sig något innan du ska resa. och du nån ångrar bara saker man inte gjort - så åk mänska, åk. innan jag kidnappar din eticket o åker själv! ;-)

tis aug. 15, 07:50:00 em  
Blogger Oswald sa...

Du ångrar aldrig en resa till London!
(om de inte smäller planet just du åker med förståss. Då kanske du hinner ångra dig någon millisekund)

tis aug. 15, 08:05:00 em  
Blogger Aronson sa...

Ha ha. Oswald. Dig kan man alltid lita på. Du vet att trösta ett hjärta av sten... ;-)

Jonaz: klart jag ska åka. Som det känns nu i alla fall. Men man vet ju aldrig...

tis aug. 15, 09:34:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida