17 augusti 2006

Att resa är att plågas en smula

Jag håller som bäst på att packa inför resan till London i morgon. Och det är svårare än någonsin. Jag har aldrig varit i London vid den här tiden på året. Vad för typ av kläder ska jag ha med mig? Jag menar, det är varmt på dagarna, men enligt sajterna jag varit inne på, lite kyligare på kvällarna. Men min skinnjacka låter väldigt varmt. Å andra sidan gillar jag den.

Och tre par byxor? Det låter vääääldigt mycket. Fast det kan ju bli varnsinnigt varmt med jeans mitt på dagen. Och tänk om det INTE är varmt. Då måste jag ju ha ett ombyte...

Suck. Jag hatar i-landsproblem.

Nåja, jag talade i alla fall med SAS. Och restriktionerna verkar inte vara så hårda längre. Å andra sidan sa de på brittiska resebyrån att jag bör vara ute i god tid när jag ska resa tillbaka. Det kan vara långa köer på Heathrow. Upp emot tre timmar innan bör jag vara där. Kul om det går fort då...

Suck. Jag hatar även u-landsproblem.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida