30 augusti 2006

En lång dag på jobbet

Det värsta med att stiga upp tidigt, och att komma till jobbet tidigt, är att dagen blir så oääääändligt lång. Klockan är bara strax efter 11. Jag har varit hungrig och sugen på lunch i minst en timme redan. Och jag bara väntar och väntar.

En annan sak: när jag kommer tillbaka från semestern brukar jag känna mig utvilad, och jättesugen på att börja jobba igen. Och visst, jag känner mig utvilad även i år. Men fy fan alltså. Jag känner inget sug att jobba alls. Det är nog dags att söka nytt jobb...

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Vi skulle söka jobb ihop... eller bara sitta och fika hela dagarna. ;-)

ons aug. 30, 07:57:00 em  
Blogger Aronson sa...

Ha ha, Honken. Gärna.

Hmm. Tror du M kan försörja mig också...?

;-)

ons aug. 30, 07:59:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida