30 augusti 2006

Morgon på jobbet

Eftersom jag steg upp tidigt i morse, var jag också på jobbet tidigt. Klockan 07.20 satt Aronson på sin plats och bävade för vad som komma skulle. Skrivbordet var belamrat med en massa som folk slängt dit. Och skulle jag våga öppna Outlook?

Men det var inte så farligt. Det mesta av det som låg på skrivbordet var mindre viktiga saker som kan vänta. Och i inboxen i Outlook fanns "bara" 127 mejl, färre än jag räknat med, och dem har jag redan hunnit gå igenom - slängt eller sorterat.

Men visst känner man att man är tillbaka. Det är fullt sjå. Och möten som man inte alls kände till är plötsligt inplanderade.

Men jag tror jag ska gå och fika nu. Det behövs efter en så otroligt krävande morgon.

=)

1 kommentarer:

Blogger Kim da Costa sa...

Happy jobb, raring.

ons aug. 30, 03:28:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida