30 augusti 2006

Jobbigt med jobbet

I dag är det första dagen på jobbet på 4,5 veckor. Först var det fyra veckors semester och sedan två dagars sjukdom. Men jag måste säga att jag inte ser fram emot det alls.

För det första är jag trött som få. Jag har dels vänt på dygnet, vilket gör att jag kommer i säng sent på kvällen, dels vaknade jag vid fem i morse av en dröm och kunde inte somna om.

För det andra känns min förkylning nästan värre i dag. Det känns som att den mer flyttat ner till halsen. Jag hoppas att det är ett tecken på att den är på väg att försvinna, och inte på att det håller på att ta nytt grepp om min kropp. Och det är ju inte omöjligt att det beror på tröttheten...

För det tredje känns min mage väldigt uppsvälld och hård. Till följd av mina "vanliga" magproblem, kan tänkas.

Men jag ska sluta gnälla. Det blir jobb i dag, och så får det förbli.

:-/

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Tröttsamt att sova dåligt! Var också vaken vid fem i morse. Vi kunde ha ringt varandra! ;-)

ons aug. 30, 08:20:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida