18 augusti 2006

Dötid på Arlanda

Min vana trogen var jag ute i god tid. Väldigt god tid. Så nu sitter jag här på Arlanda och försöker slå ihjäl tid. Men jag trodde faktiskt att det skulle vara köer och mycket kontroll. Men icke. Det enda är att jag inte fick ta med min kabinväska in i planet. På grund av min linsvätska. Synd. Jag gillar att kunna glida igenom när man kommer fram.

Och så pep det när jag gick igenom kontrollen. Men en väldigt söt kille skannade mig med en liten spade, så var jag grön igen.

Men vilken jäkla tur att Internet finns. Och denna min kära blogg. Vad skulle jag gjort annars under tiden fram till planet går? Supit skallen i bitar? Hmm. Det kanske jag skulle göra ändå...

Jag gillar att dricka alkohol när jag är på semester. Jag gör det inte så ofta hemma, men när jag kommer iväg känns det som en frihet i friheten.

Synd bara att jag även känner mig som en dålig charterresenär när jag gör det...

1 kommentarer:

Blogger Fredrik sa...

Ta en whiskey och uppför dig som en riktig charterresenär!

fre aug. 18, 10:29:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida