13 september 2007

Om mitt snor

Jag är hemma från jobbet i dag också. Jag hade väl i och för sig bestämt mig för att vara det, redan i går, men öppnade ändå för att jag skulle kunna gå om jag kände mig tillräckligt bra i dag.

Det gör jag inte.

I stället känner jag mig nästan sämre: jag kände mig nästan lite febrig när jag vaknade i morse, och så brukar jag inte känna på morgonen. Jag är inte lika snuvig, men det som kommer ut är ännu mer trögflytande än tidigare. Och gult, på gränsen till grönt. Och det sitter hårt som fan. Jag får fräsa rejält, hårt och många gånger.

Men i morgon ska jag gå. Oavsett.

Etiketter:

2 kommentarer:

Blogger Rexxie sa...

Varför skall du gå till jobbet om du är sjuk? Stanna hemma och ta det lugnt!

tors sep. 13, 09:49:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

"Hårt och många gånger" brukar ju i vanliga fall låta hett... Men inte nu.

tors sep. 13, 10:29:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida