12 september 2007

Ingen kontakt på snart 48 timmar

KP är utomlands just nu. Han har varit där några dagar, och ska vara där några dagar till. Så det blir ju lite si och så med kontakten. Men vi har sms:at åtminstone ett par tre gånger varje dag till varandra; ofta är det han som skickat första sms:et.

Men i går hörde jag inte av honom. Inte heller fick jag någon respons på det sms som jag skickade. (Senare på kvällen aktiverade jag min leveranskvitto på mobilen...)

Och det är klart jag funderar. Och fantiserar ihop de mest fantastiska händelser (Läs: sexorgier). Eller blixtförälskelse eller nåt. Visst har jag även tänkt på att mobilen inte funkar, typ. Men är det så troligt? Kan man inte leta upp ett internetcafé då?

Jag vet, jag är paranoid. Framför allt som jag bestämt mig för att inte bry mig om han har sex där eller inte. Vi har ju trots allt inte känt varandra så länge. Inte heller har vi några
trohetskrav att ställa på varann. Jag har ju inte ens kommit fram till om jag är förälskad eller inte...


Tillägg
(en timme senare)
Jag fick precis ett sms från KP. Och med tanke på mina tankar tidigare, och hur mitt sms från i går löd, kämpar jag just nu med att inte tolka det negativt.

Tillägg 2
(ytterligare 10 minuter senare)
Men oj, nu fick jag ett nytt. Och genast mår jag bättre...

Etiketter: ,

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Flecka lella, ta och sansa dig nalta nu! Jag antar att det är allt snor som fått din hjärna att mjukna till mosch mosch...

Jag sa ju att Felia hade megafetfel på sin sms-tjänst igår.

Annars är ju just sexorgier den absolut vanligaste anledningen till att folk inte svarar på sina sms inom fem minuter...

;-)

(För övrigt har inte Mia hörts av idag - ska jag misstänka sexorgie kanske... ;-)

ons sep. 12, 05:16:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida