08 september 2007

Är slutet nära?

Jag har allvarliga funderingar på att sluta blogga. Jag vet, så där säger bloggare hela tiden, och jag har också sagt att jag funderat på att sluta ett antal gånger. Men den här gången är det på allvar. Det är inte kul längre. Och jag känner mindre och mindre inspiration att skriva.

Jag har i dag strax över 99 000 besökare i min blogg. När jag hade ungeär 90 000 bestämde jag mig för att sluta när jag nått 100 000-strecket. Inte för att besökare i sig spelar någon roll, men det var en bra gräns, något att ta fasta på.

Men när jag närmat mig 100 000 har jag mer och mer fått kalla fötter. Kanske ska jag fortsätta ändå?

Men varför? Det är som sagt inte kul längre. Och jag har svårt att komma på ämnen. Det som framför allt får mig att tveka är allt mitt bloggande gett mig. Jag har ju lärt känna några underbart sköna människor på vägen, vilket jag faktiskt inte alls räknat med. Men frågan är: kommer jag att lära känna fler? Kanske har "marknaden mättats"?

Jaha, så du tycker jag ska fortsätta? Men varför?

Etiketter:

9 kommentarer:

Blogger Rexxie sa...

För att jag skulle sakna din blogg ??

lör sep. 08, 09:30:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Så man har något att göra på jobbet.

lör sep. 08, 10:11:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

ooh men ända sedan jag hamnade på din blogg av en slump då jag läste vad du hade skrivit om att Rocky skulle bli TV-serie har jag följt den. din blogg är förutom "Vad är grejen?" den enda bloggen jag följer. kontentan av det hela blir alltså att om inte jag ska bli utan bloggläsning måste du fortsätta.

kram

lör sep. 08, 10:47:00 fm  
Blogger Unknown sa...

Är på samma linje som du. Blognöjet wears thin och tar tid från annat.

lör sep. 08, 10:53:00 fm  
Blogger annen sa...

Vi delar samma fundering, som du säkert har märkt av redan i min blogg. Skaffa Facebook istället! ;)

lör sep. 08, 11:26:00 fm  
Blogger eurofivestar sa...

Jag skulle också sakna det! Varifrån skulle jag annars får all Idol-info så jag behöver inte titta på det själv? ;-)

Om du vill sluta, sluta. Eller ta en paus.

Men även om du kanske inte tycker det är roligt att skriva längre, så tycker åtminstone jag att det är fortfarande roligt att läsa!

lör sep. 08, 11:40:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Säger som Euro!

lör sep. 08, 12:45:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Kanske bara en tillfällig svacka? Så här års när man inser att sommaren tagit slut och vi går mot mörkare tider (utan att ens ha haft en sommar i år) så tryter alltid inspirationen.

Ta en titt på lilla Bianca och njut, det är feelgood-snuttar som man kan behöva en regnig dag som denna...

http://youtube.com/watch?v=Ve8ivyEaoNQ

http://youtube.com/watch?v=VI-7K4H13IA

http://youtube.com/watch?v=zYAk5jX-zts

/Little Me

lör sep. 08, 01:00:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Ta ett uppehåll då.. alla älskar ju en comeback =)

sön sep. 09, 03:43:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida