07 september 2007

Det var länge sen sist...

Den här listan hittade jag hos vännen Kim.

Höger- eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Trött och utarbetad.
Favoritgodis: Lösgodis, Ahlgrens bilar och gamla Japp. Och så glass förstås...
Du undviker helst att äta: Svarta oliver, skaldjur och blodpudding.
Kläder just nu: Mörkblå jeans och vitrutig skjorta. Dessutom: skinnjacka, blå strumpor och gula kalsonger.
Musik just nu: Väntar på Kents nya.
Vad sa du senast: "Ha ha. Är det sant?".
Fisk eller badkruka: Badkruka.
Hur många kuddar sover du med: Inga.
Bästa bok: Bret Easton Ellis - "American Psycho".
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja: Kunna stanna tiden.
Vad vill du jobba som: Om jag bara det visste...
Chips, morötter eller godis: Ja, tack.
Pizza eller hamburgare: Kan man välja?
Skriver du dagbok: Jag bloggar.
Anser du att du är stark: Ja. Men framför allt seg.
Brukar du sola: Jag är periodare.
Vad gör du om du får hicka: Väntar till den går över. Och retar mig under tiden.
Röker du: Nej, jag har slutat.
Snusar du: Nej, verkligen inte.
Använder du knark: Nej, men jag har testat.
Kaffe, te eller inget: Te, gärna grönt.
Är du skolsugen: Inte skolsugen, men kan gärna tänka mig att plugga något.
Är du irriterad: Emellanåt.
Är du festivalsugen: Nej.
Är du alkoholsugen: Inte just nu.
Är du saknad av nån: Ja, det tror (hoppas) jag.
Bästa åldern: 25.
Bästa tidningen: Jag prenumerar på DN, QX och Offside.
Bästa TV-programmet: Matador.

Etiketter: , , , , , ,

6 kommentarer:

Blogger annen sa...

American Psycho? Kom igen nu! Aron för fan! ;)

fre sep. 07, 05:50:00 em  
Blogger annen sa...

Det är liksom BÄSTA bok vi pratar om :| Bättre kan du!

fre sep. 07, 05:50:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Jag tänkte kläcka ett skämt om färgen på dina kalsipper men det vore magstarkt till och med för mig.

fre sep. 07, 06:13:00 em  
Blogger Aronson sa...

Annen: men ha ha. Smaken är som baken, vet du...

Kimman: you naughty boy.

fre sep. 07, 07:22:00 em  
Blogger eurofivestar sa...

Åh! Jag gillar inte heller den maten A!
Men du måste verkligen lära dig äta skalet på bakpotatis!!!! Det är nyttigt!

fre sep. 07, 08:10:00 em  
Blogger Aronson sa...

Euro: Nyttigt är inte lika med gott.

fre sep. 07, 11:10:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida