11 september 2007

Maratonteve

Så där ja. Nu har jag sett samtliga tjugofyra avsnitt av säsong ett av 24. På två dagar. Nåja, det är ju inte en timme åt gången, vi pratar ju USA, så då räknas reklamtiden in också. Men det är okej, det är inte det som är problemet.

Men jo, det var spännande. Och bitvis väldigt skickligt gjort. Och jag gillar klippen när man kan se flera scener samtidigt, och ibland samma scen fast ur olika perspektiv.

Nej, problemet ligger på ett helt annat plan: nej, det är inte realtid. Dessutom: har man varit vaken 30-40 timmar, eller kanske ännu mer, är man inte så fräsch som de ser ut. Och man kan inte tänka så klart. Åtminstone inte allihop. Och män har skäggstubb. Skäggstubb växer. Döööh.

Undrar vad jag ska göra i morgon. För jag tror jag stannar hemma i morgon också. Känner mig inte så frisk än att jag känner för att gå ut över huvud taget.

Etiketter: ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida