12 september 2007

Juryn

Juryn i Idol är som människor är mest: ibland intelligenta, ibland dumma; ibland plumpa, ibland fantastiskt roliga. Och påhittiga. Som när de bad killen att gå ut och vänta medan de konfererade, och så gick de själva på lunch. Medan killen stod kvar. Ha ha. Humor på hög nivå.

Och det säger ju en hel del om killens självinsikt...

Annars om juryn: jag saknar inte Clabbe, jag trodde jag skulle göra det, men de klarar sig så bra utan honom. Och så gillar jag nog Daniel bäst. Men alla tre verkar ju ha de kunskaper och den musikalitet som krävs. Och det är ju huvudsaken.

Etiketter:

5 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Uuu, påminner mig om när jag var på vårdcentralen en gång och läkaren sa att hon skulle återkomma med svar snart. "Sitt i väntrummet så länge".
I själv verker sa hon typ; "Om jag inte är tillbaka inom en halvtimme kan du gå hem för då hittade jag inte värt att nämna".
Jag satt kvar i tre timmar.
Ångest.

tors sep. 13, 12:12:00 fm  
Blogger Oswald sa...

Jag vill absolut inte slå sönder dina illusioner nu...
...men du vet att det där är A) fejkat och B) något som de hämtat (som det mesta) från American Idol (Kirsti sitter liksom inte och snyter egna idéer ur näsan om förnedringsgrejer) va?

Nästan inget i programmet är "på riktigt" - men visst blir det bra TV.

Den här veckan har de verkligen hoppat upp ett snäpp igen och jag håller med dig till 100%. Juryn är 1000ggr bättre utan tråk-Clabbe och hans 60talsidéer.

tors sep. 13, 10:24:00 fm  
Blogger Oswald sa...

...och Kim: That's just NASTY!

Idol är en sak.
That's fejk and TV.
På vårdcentralen däremot är det fanimej straffbart!

tors sep. 13, 10:28:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Kim:
fruktansvärt.

Oswald:
jag vet, jag vet. Jag måste verkligen lära mig att tv inte är på riktigt. Men jag vill ju så gärna tro. Kanske därför jag gillar finalen bäst, för där är det i alla fall mer "på riktigt"...

tors sep. 13, 10:37:00 fm  
Blogger annen sa...

Gillar också Daniel bäst!

tors sep. 13, 01:52:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida