02 september 2007

En trött helg

När jag kom hem från konferensen i går städade jag undan lite och gick sen och la mig en timme. Trots det var jag trött som ett urlakat lejon på kvällen. Jag sov som aldrig förr i natt, och ändå är jag även nu trött som få. Jäklar alltså. Första veckan efter semestern borde inte finnas.

Men i går kom ju KP också. Vi softade mest och testade dessutom olika sätt man kan möblera om i Aronsons hem. Så kollade vi på Shortbus, fast KP, som inte sett den tidigare, var inte speciellt imponerad. Ingen smak i film alltså...

I dag har vi sprungit runt i inredningsbutiker innan KP åkte hem vid 16-tiden.

Det har varit trevligt, men min trötthet har gjort att jag inte riktigt orkat vara mitt vanliga trevliga(?) jag. Hoppas inte KP blivit ivägskrämd. Eller att det var ett tecken för mig... :-/

Etiketter: , , ,

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Jag väntar med spänning på fortsättningen.

sön sep. 02, 07:23:00 em  
Blogger Aronson sa...

Ha ha. Jag med...

sön sep. 02, 07:25:00 em  
Anonymous Anonym sa...

He's nesting... ;-)

sön sep. 02, 08:50:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida