01 september 2007

Rosenön, dag 2

Lördag morgon i Stockholms södra skärgård. Jag har sovit som en stock i rummet med den fantastiska utsikten. Det dunkar en aning i huvudet, annars är det ganska bra. Vi ska snart börja med lite team building någonstans på ön.

Gårdagen var trevlig; vi fick en fantastiskt god middag med gott vin. Sedan satt vi i baren några timmar också. Aronson hade bestämt sig att ta det lugnt. Riktigt så blev det inte. Jag söp inte skallen i bitar, men lite mer än planerat blev det. Jag kom dock i säng vid ett-tiden i natt. Helt okej tycker jag.

Nu kommer jag antagligen inte att kunna blogga mer den här helgen. Eventuellt i eftermiddag, men troligen inte. KP kommer ju....

Etiketter: , ,

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Tänk att det alltid blir mer än man tänkt sig..
Ha så kul med KP.

lör sep. 01, 01:47:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida