30 augusti 2007

På konferens i skärgården

I morgon åker jag på konferens med min avdelning på jobbet. Vi ska åka till en liten(?) konferensanläggning i Stockholms södra skärgård. Där ska vi... lära oss något. Sen ska vi ha chokladprovning och även lite lära-känna-varandra-övningar. Trots att vi alla känner varandra rätt bra vid det här laget. Till nästa gång ska jag föreslå att vi reser till Köpenhamn eller nåt i stället. Fulla och dana i en storstad lär vi nog lära känna varann ordentligt...

Ett dygt + några timmar ska vi vara borta. Men var lugna, jag ringde och kollade i dag, och de har trådlös internetuppkoppling i hela anläggningen, så jag räknar med att kunna blogga lite också.

Men vi vet ju alla hur det går till på konferenser, så jag har bestämt mig för att ta det lugnt med alkoholen. Fast det är framför allt eftersom KP kommer och hälsar på i helgen.

Etiketter: ,

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Jag skulle föreslå Ayia Napa.. men det kanske inte är ditt jobbs stil direkt!? ; )

fre aug. 31, 10:05:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Ha ha. Kanske inte direkt...


Fast själv skulle jag föredra Köpenhamn, Paris eller så. ;-)

fre aug. 31, 02:05:00 em  
Blogger Mushiii sa...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

sön apr. 23, 01:19:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida