26 juli 2007

Dagens 070726

I dagens DN har de en intervju med Alex Schulman, Carl Johan (Calle) Schulman och Katrin Zytomierska angående deras bloggande. Jag hade tänkt kommentera den, men jag tror jag kör en Dagens i stället.

DAGENS VILL HA: Semester.
DAGENS KLÄDSEL: En ljusgrå Mancini-kostym och en vit kortärmad skjorta.
DAGENS DOFT: Naturell.
DAGENS FRISYR: Snaggad, som alltid.
DAGENS HÄNDELSE: Lunch med Ankan.
DAGENS LÅT: Susanne Alfvengren - Om vi börjar natten tillsammans.
DAGENS PLANER: Jobbet, lunchen, träna.
DAGENS SAKNAD: Miss Inga from Sweden.
DAGENS DUMMASTE: The Schulmans.
DAGENS SJUKA: Nej, ganska bra.
DAGENS DROG: Vatten.
DAGENS ROLIGASTE: Återstår att se.
DAGENS KÖP: Tja. Lunchen? (jag är så sugen på sushi i dag).
DAGENS GODIS: En glass skulle inte sitta fel.
DAGENS BLÄ: Jobbet.
DAGENS HUMÖR: Retlig.
DAGENS ORD: Solen.


Tillägg
Alltså, Mancini-kostym? Var fan fick jag det ifrån? Maldini, menade jag ju. Som i Paolo Maldini, fotbollsspelaren som hade en egen linje med kostymer på H&M i våras...

Etiketter: , , , ,

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Mmmm... glass! :)

tors juli 26, 09:48:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

säker på att det inte står Batistini?

tors juli 26, 09:58:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida