15 april 2007

Ute på Conne

Jag fick ett sms från Kimman i eftermiddags. Han undrade om jag skulle med ut i kväll. Jag var lite tveksam, att gå ut med en rinnande näsa är inte roligt. Men jag vek mig, jag var ju trots allt ganska sugen. Problemet(?) var bara att Kim ville gå till Connection. Jag gillar inte det stället, tycker det är konstig stämning där. Dessutom är det en ganska tråkig lokal, som i och för sig säkert skulle kunna göras roligare.

Och nej, jag ångrar inte att jag följde med. Kimman är trevlig. Och vi hade trevligt. Men jag känner bara att jag inte passar in där. Vet inte vad det är, för jag borde passa bättre in där än på Lino, det känns ju mer som min stil. Egentligen.

För ett par år sedan var jag och Göteborgskan på Lino. Vid ett tillfälle såg jag en kille stå och titta på mig. Jag ignorerade honom dock. Senare berättade Göteborgskan att han försökte flirta med mig. Alltså, jag är så dåligt på att se sånt. I vilket fall: jag tänkte mycket på honom sen, och förbannade att jag inte hade varit mer mottaglig för honom. Han skaffade senare pojkvän. De var där i kväll, fast "min" kille tittade inte ens på mig. Nänä, jag får väl skylla mig själv.

I övrigt fanns inget direkt intressant.

Etiketter: , , , ,

1 kommentarer:

Blogger Oswald sa...

Jag och MrC saknade er på Lino!
Nästa gång sätter du ned foten och släpar med honom dit istället.
Connection?
Jag känner mig smutsig bara jag kommer innanför dörren...

sön apr. 15, 11:42:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida