15 april 2007

Mitt bloggande och en tråkig mässa

Intervjun i eftermiddags gick bra. Vi pratade om hur jag började blogga, varför jag bloggar, för vem jag bloggar, om jag skriver för någon särskild, vad jag vill med mitt bloggande, om jag skulle skriva dagbok även utan bloggen, hur länge jag kommer att blogga etc. etc.

Jag vet inte vad Sara fick ut av det, men jag hoppas att hon är nöjd. Och att hon får lite användbart material för sin uppsats.

Efter intervjun promenerade jag till Söder där jag gick på Regnbågsmässan. Det var inte så roligt. Det enda roliga var Jonaz lilla tal. WAD-Girls var där. Och visst, det är för en god sak*, men hallå! Jag tror till och med att jag skulle kunna göra det bättre. De behöver en koreograf. Och regissör...


*WAD-Girls samlar in pengar till Posithiva Gruppens stödfond.

Etiketter: , ,

2 kommentarer:

Blogger Kim da Costa sa...

Att dansa är ju din grej så du borde ställa upp! :)

sön apr. 15, 11:10:00 em  
Blogger Aronson sa...

Ha ha. Precis...

mån apr. 16, 08:25:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida