15 april 2007

Jag - ett uppsatsämne

Nu ska jag snart iväg och grillas intervjuas. Jag ska träffan en tjej som heter Sara och som kontaktade mig här i bloggen. Sara håller på med sin c-uppsats och ska skriva om bloggare och vår identitet. Varför hon valde just mig vet jag inte, men som jag förstod det ville hon prata med bloggare som är självutlämnande. Och där passar jag tydligen in.

Hon har berättat lite om vad det är hon vill veta, och har även gett exempel på frågor. Men det känns ändå lite spännande, och nervöst. Fast varför, egentligen? Jag får en timme på mig att prata om mig själv. Det skulle väl de flesta gilla...?

Det här blir den andra c-uppsats jag får medverka i, åtminstone vad jag vet om. Fast den första visste jag heller inte om. Förrän efteråt. När jag googlade på mitt namn för ett par år sedan fick jag fram en uppsats, skriven av två killar på juristlinjen i Lund. I sitt förord tackade de bland annat mig. Och tro mig: jag hade inte en aning om att jag hjälpt dem.

Men varför inte? Äras den som äras bör... ;-)

Etiketter:

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Åh, vad spännande. Du måste berätta allt om intervjun! :-)

sön apr. 15, 05:39:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Det låter spännande.. du måste berätta mera :-)

sön apr. 15, 06:17:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida