11 mars 2007

Händelser i går

Jäklar alltså. Man ska ju inte blogga när man är full. Inte för att jag skrev något konstigt i natt. Men ändå. En vana blir lätt en ovana...

Men jag hade kul i går. Trots att... jag vet inte vad. Det var... märkligt. Jag försökte uttrycka det i natt, eller hade viljan åtminstone, men lyckades inte. Och inte nu heller.

Det var i alla fall tre gamla dejter där och det kändes konstigt. Två av dem hade jag ingen som helst lust att prata med*. Och J verkade inte vilja prata med mig.

Och så ett par gamla sängkamrater och det kändes också konstigt. En av dem brukar vara jäkligt rolig och trevlig när vi ses, men i går hälsade han knappt.

Och så blev jag ju skitfull. Och hånglade med, tror jag, tre olika killar. Den ene påstod sig vara hetero, så honom dissade jag. Den andra bröt på något utländskt språk och jag förstod knappt vad han sa, så honom dissade jag också. Och den tredje var spanjor och honom följde jag med till hans hotell... Och somnade nästan under akten**... Ha ha.

Nu ska jag kolla reprisen av Melodifestivalen!


*Den ene var en kille jag dejtade i julas och som bara sket i att höra av sig helt plötsligt. Nu skulle han tvunget hälsa varje gång vi sprang på varandra. Han ville säkert prata också, men jag kände mig inte ett dugg intresserad av det.

**Inte hans fel, han var bra. Men jag var så trött. Och full...

Etiketter: , , , ,

3 kommentarer:

Blogger Kim da Costa sa...

Å, så spännande. Tänk att vi scorade sama kväll. Så lika men ändå så olika.

Nästa år kan vi - bara du och jag - se mello. Då kommer det vara knäpptyst under hela programmet. :)

sön mars 11, 01:14:00 em  
Blogger Aronson sa...

Jag ser fram emot det, Kimman.

=)

sön mars 11, 04:17:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Vad härligt slampigt gjort av dig. Jag gillar slampigt!

sön mars 11, 09:00:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida