11 mars 2007

Olika krav

Vilken märklig kväll det här har varit.

Det började med en fest hemma hos T. Trevligt, även om jag till att börja med kände mig lite blyg inför de andra som var där. Och den killen som var jäkligt söt och intressant var redan upptagen...

Melodifestivalen kollade vi på förstås. Men det var inte tyst mer än typ 20 sekunder i stöten. Fast Aronson satt nära teven och koncentrerade sig så mycket att det inte var några större problem.

Innan kvällen började hade jag ingen som helst aning vilken låt som jag tyckte var bäst. Alla kändes väldigt bra. Det var till och med så att jag på vägen dit (Söder) funderade på att att rösta på allihop (förutom Anna Book och Tommy Nillson då förstås). Men när programmet väl börjat var det så självklart. The Ark framstod som så väldigt mycket bättre än den andra...

Jag röstade fyra gånger: tre gånger på The Ark. En gång på Sebastian(?). Jag ska se om programmet i morgon, men vart farao tog Måns Zelmerlöw vägen?

Efter Melodifestivanel ville jag gå direkt till Lino, men de andra ville vänta lite. Så vi kom inte iväg förrän framåt halv elva. Och naturligtvis var det jäääääättekö när vi väl kom fram. Jag hade stämt träff med Tennis där och vi fann varandra efter lite makelemang. Men de övriga som varit på min fest ville inte köa, utan avvek till Connection.

Så jag fick klara mig själv (Tennis försvann ju sin vana trogen tidigt). Men det gick bra. Framåt tretiden skorade Aronson - en spanjack som var på tillfälligt besök i Stockholm - och som var en riktig Sverigenörd när det gäller Melodifestivalen.

Så jag följde med spanjoren till hans hotell. Och stannade över... hmm... det vi gjorde... Och sen gick jag hem.

Och nu luktar jag sex...

Etiketter: , , , ,

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

¡Caramba!
¿Chorizo?
;-)

sön mars 11, 01:15:00 em  
Anonymous Anonym sa...

HAHA! Jag var ju också kvar till tre...typ.

sön mars 11, 03:07:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida