10 mars 2007

Urin och vinnarskalle i det lilla

Jag var och tränade i förmiddags. När jag hade duschat efteråt och stod och klädde på mig kom det in en äldre man och ställde sig att byta om en bit ifrån mig. Och han stank, verkligen STANK, av piss. Fy faaaaan så äckligt det var...

För övrigt har jag ju glömt berätta en sak: kommer ni ihåg att jag vann två biljetter till Love StoryQruiser? Och att jag en vecka senare vann två biljetter till Darling på samma ställe?

Nu har det hänt igen: jag fick ett mejl den här gången som berättade att jag vunnit två biljetter till filmen Paper Dolls.

Stärkt av denna ytterligare vinst stegade jag i dag in på Pressbyrån och köpte mig en (dubbel) trisslott. Men jag vann inget...

Etiketter: , ,

5 kommentarer:

Blogger Kim da Costa sa...

Din lille rackare där.
På QX har jag vunnit;
- Madonnavideo
- Biljetter till förhandsvisningen av Brokeback Mountain
- Biljetter till förhandsvisningen av Transamerica

Nu slåss du och jag om den där TV:n man kunde vinna för nån vecka sedan.
:)

Förresten; Lino ikväll.
Puss.

lör mars 10, 02:35:00 em  
Blogger Aronson sa...

Fast teven tror jag redan är borta. Den gick till en, upprepar EN, enda person...

YEAAAAAHH! Vi ses i kväll!

:-P

lör mars 10, 02:42:00 em  
Blogger Oswald sa...

Visst hade det varit kul om TVn hade gått till flera, så man fick sköta om den en vecka var? :D

Stanna till efter tre på Lino pojkar så jag får klappa er på huvudet!

lör mars 10, 03:27:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Kisslukt är absolut det värsta jag vet. :-(

lör mars 10, 03:39:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Och inte bara vann du biljett till dig själv och en vän *blink blink*, utan också filmen "It kinda scares me"...?

sön mars 11, 04:21:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida