03 mars 2007

Förkyld igen

Jag har de senaste dagarna känt att min förkylning kommit smygandes tillbaka. Jag har försökt kämpa emot, men nu gick det tydligen inte längre. I går gjorde min hals mer och mer ont allteftersom dagen gick, och senare i går kväll började nästan rinna rejält.

Så nu sitter jag här, men klart rinnande näsa, hosta och slem i halsen. Fast jag verkar inte ha någon feber, tack och lov.

Men hur kul är det? Och varför kan jag inte bli av med den här förkylningen, som verkar ha förföljt mig ända sedan årsskiftet, i mer eller mindre kraftig förklädnad...

Etiketter:

5 kommentarer:

Blogger Kim da Costa sa...

Det finns ett ordspråk som lyder;
"Nuha lähtee nussimalla" och med tanke på ditt dejtande är snuvan snart ett minne blott...

lör mars 03, 10:14:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Men kan du tala begripligt, pöjk!

lör mars 03, 10:34:00 fm  
Blogger annen sa...

Usch då, stackare :(

lör mars 03, 12:54:00 em  
Blogger Kim da Costa sa...

Nuha=snuva
Lähtee=ger sig av
Nussimalla=genom att knulla

lör mars 03, 01:32:00 em  
Blogger Aronson sa...

Åh, Kimman. Kan du inte berätta det för J...?

=)

lör mars 03, 02:20:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida