01 mars 2007

Glad i telefonen

Jag var ute och åt lunch med en kollega i dag. Vi var på Centralbadet, första gången för mig. Och det var väldigt god mat där. Och trevlig personal.

Mitt under lunchen ringde min mobil. Det var min dejt från i tisdags (jag har fortfarande inte bestämt vad jag ska kalla honom här i bloggen). Vi pratade en liten stund, men ganska kort: jag tycker det är otrevligt och oartigt att prata i mobilen om man har sällskap med andra. Vi bestämde dock att höras senare i dag (jag har redan sms:at honom).

Efter samtalet undrade min kollega vad som var så kul. Jag hade nämligen "sett väldigt glad ut under hela samtalet".

Och ja, jag blir väldans glad när jag tänker på honom. Och när jag pratar med honom. Och när jag träffar honom.

=D

Etiketter:

6 kommentarer:

Blogger Kim da Costa sa...

Du kan kalla honom "Aron 2".

(Hihihi)

Klart man blir glad när de hör av sig. Och tusentals pluspoäng för dig som inte sitter och gaggar i telefon när du har sällskap. Hatar sånt.

tors mars 01, 02:03:00 em  
Blogger Ponte sa...

Kul att höra, ett riktigt fånigt "från öra till öra"-leende? Du kan kalla honom Nisse kanske...

tors mars 01, 02:52:00 em  
Blogger annen sa...

Hihi! :D Om du är glad så är jag glad :D Kalla honom Otto då blir man ännu gladare för det är ett kul namn :D

tors mars 01, 04:03:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Jag blir så glad. För du låter så glad. Damn you som får mig att sitta här o le som en fånig Cheshire-katt!

Du kanske kan kalla honom Mr Cheshire! Eller 29-åringen kanske... ?

So happy that your happpy, which makes me happy and you smile and I smile, at the world, and the world smile back and - voila - this damned place seems so much brighter. Happier. Jolly. And gay.

Cheerio!

tors mars 01, 04:39:00 em  
Blogger Aronson sa...

Kimman: Njaaa. Och jag tycker det är väldigt respektlöst att sitta och prata i telefon medan den andre får sitta och titta i taket eller nåt...

Ponte: Han ser inte ut att heta Nisse. Så då vill jag inte pracka på honom det...

Annen: Du är en ängel. Och Otto? Ja, kanske. Fast är inte det en hund (i Knasen...)?

Jonaz, min vän. Vad varm jag blir i hjärtat. Tack. Men "29-åringen"? Vad får dig att tro att han är 29...?

Han är dessutom mer en hundmänniska... ;-)

tors mars 01, 07:28:00 em  
Anonymous Anonym sa...

"33-åringen" då. Men det låter så Aftonbladsmässigt - och du vet vad jag tycker om boulevardpressen...

Och "42-åringen" - men hallå! Det vore ju barnarov!! ;-)

fre mars 02, 02:06:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida