09 februari 2007

Faran i mataffären

Jag har precis varit på ICA och handlat. Och jag kan konstatera att alla pensionärer faktiskt inte går och handlar under lunchtid, utan att en del är intelligenta nog att handla så här på förmiddagen.

Fast jag kan å andra sidan först dem som går vid lunchtid. De får det liksom lugnast så. För för det första är alla gångar i affären blockerade av varuvagnar från vilka personalen packar upp; så man får verkligen gå i sick sack och byta gång emellanåt för att man inte kommer fram. Och för det andra är ju pensionärerna inte kloka med farten. Jag trodde de flesta blev lite mer skröpliga med ålderns rätt. Men icke de i affären. De går med sina kundvagnar, rullatorer och annat i full speed. Ingen hänsyn att visa där inte, utan HÄR KOMMER JAG!

Etiketter:

1 kommentarer:

Blogger Kim da Costa sa...

Har du varit uttråkad i dag?
;)

fre feb. 09, 02:21:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida