08 februari 2007

Till dem som undrar

Det finns folk som undrar hur det är med mig i dag. Om jag är frisk eller inte. På jobbet eller inte. Till dem, och till alla andra kan jag meddela:

Sådär, nej, nej.

Jag mår ungefär som tidigare, men febern verkar ha försvunit. Men jag känner mig svag, har ont i halsen och ganska täppt i näsan. Så nej, jag är inte frisk. Inte jättesjuk heller. Men jag stannar hemma från jobbet i dag. Och kanske i morgon också. Vi får se, jag vill inte riskera något i onödan.

Hade en tanke på att försöka bege mig ut och handla lite mat i dag. Men det blir nog inte så. Jag hade också planer på att eventuellt duscha i dag, jag har inte duschat sedan i - måndags*. Men det är inte säkert att det blir så heller.


*Eeew. Äckligt, jag vet. Jag börjar känna mig tämligen skitig.

Etiketter:

2 kommentarer:

Blogger Kim da Costa sa...

Mmm... lite hederlig karladoft har ingen dött av!

tors feb. 08, 10:11:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Hur vet du det?

;-)

tors feb. 08, 11:40:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida