08 februari 2007

Soffproblem

Suck, jag upptäckte precis att jag suttit sönder min soffa. Visst den var redan tidigare gammal och sliten, och hade behövts bytas ut för länge sedan. Men nu är det nog dags, det är stora hål och revor i sittdynan. Och skitit är den alldeles säkert också. Det är knappt jag kan visa upp den för nån utomstående...

Så det blir till att fundera på att köpa en ny. Och ska jag köpa ny soffa, eller ska jag köpa en bäddsoffa i stället? Och om jag nu köper ny soffa, måste jag då avstå från att köpa ny dator?

Suck, vad mycket frågor det blev helt plötsligt...

Igen.

Etiketter:

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Jag tror inte jag känner nån som har så mycket shopping-"problem" (och då är ändå jag själv ganska så fast i "måste hitta den ulitmata lösningen"-fållan).

Undrar om det är nåt småländskt... ;-)

tors feb. 08, 08:32:00 em  
Blogger Aronson sa...

Men om du tänker efter, Jonaz. Har jag verkligen det? Eller är det kanske så att jag är mer öppen med det...?!

tors feb. 08, 09:04:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Köp en klippan soffa så kan du köpa dator också utan dåligt samvete.

tors feb. 08, 11:09:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida